cheesy

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Cheesy - 1 februari 2010 23:09

Det ända skälet till att jag bloggar om följande är för att jag tyvärr inte har så mycket annat att blogga om.


Så ursäkta för ett uselt inlägg   


Hihi, gjorde tekakor idag igen förresten, kändes som om det skulle smaka bra med lite mandel i så jag la i lite mandel i smeten och nam nam dom blev goa.   


Efter det så gick jag in på toaletten, jag såg eye-linern stå där i hållaren och blev sugen på att se hur jag såg ut i .....ganska mycket (lol)   


Hihi, blev ganska (mkt) nöjd med resultatet och gick upp till övervåningen och in i badrummet för att tvätta bort det så hittade jag en av mina tofsar på golvet och tänkte testa någon konstig frisyr så jag började knepa o knopa och kom fram till det här: (se film)    


Ser mycket bättre ut i verkligheten, kanske lite JasmineTe style. lolz.   



http://www.youtube.com/watch?v=RduAlYPirmw


     

Av Cheesy - 1 februari 2010 08:04

   Det här är otroligt, sov bara 5 och en halv timma inatt. Sen hade jag första mardrömmen på 2 år X'D


Drömde att jag satt i bilen på väg till skolan och så kom jag på att jag inte tvättat håret! Så jag var tvungen att åka hem igen och tvätta håret men jag kom typ 2 timmar för sent till skolan X'( 


Har iallafall pluggat matte HELA helgen! *stolt*

Praktiskt taget längtar till mattelektionen idag :D


Ses i skolan <3



  

Lite om Moi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards